سبدخرید
0 محصول - 0 ﷼
سبد خرید شما خالیست

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:
70000 ﷼

ویژگی کاربردهای کاربرگ:معلم:کمک به پیاده سازی طرح درس مورد نظر معلم و ارزشیابی از وضعیت دانش آموزان در حین تدریس،دانش آموز:ارائه ی بازخورد مناسب به دانش آموز در مورد میزان یادگیری مفاهیم جدید درسی و ابزار مشارکت در فرآیند یادگیری

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

بیش از 1200 پرسش چهارگزینه ای قابل استفاده برای دانش آموزان مدرسه برتر شامل کلیه دروس پایه پنجم

مقدار:

40 درصد شیمی کنکور قابل استفاده برای دانش آموزان سوم و چهارم شامل 20 دوره آزمون مسائل شیمی مشابه کنکور

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

پوشش کلیه مفاهیم و مطالب کتاب درسی بیش از 2100 پرسش چهارگزینه ای مفهومی منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی قابل استفاده برای آمادگی آزمون های آزمایشی

مقدار:
100000 ﷼

شامل 400 پرسش طبقه بندی شده دارای آزمون های جمع بندی در پایان هر بخش پوشش کامل مطالب کتاب درسی منطق بر آخزین تغییرات

مقدار:

منظور روانشناسی تربیتی پرسش های چندگزینه ای قادر به اندازه گیری غالب مراحل یادگیری از دانش گرفته تا فهمیدن قضاوت کردن حل مسئله ارائه ی پیشنهادی علمی و پیش بینی امور هستند

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

پوشش کامل کلیه مطالب کتاب درسی دارای 930 پرسش چهارگزینه ای شامل آزمون های سطح بندی شده در پایان هر فصل

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:
80000 ﷼

کاربرگ محتوا ی حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونه ای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:
150000 ﷼

شامل 400 پرسش طبقه بندی شده دارای آزمون های جمع بندی در پایان هر بخش پوشش کامل مطالب کتاب درسی منطبق بر آخرین تغییرات

مقدار:

پوشش کامل مطالب و مفاهیم کتاب درسی بیش از 1200 پسش چهار گزینه ای همراه با آزمون های جمع بندی فصل

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب های پرسش های چهارگزینه ای 360 درجه با توجه به اهمیت موضوعات و اهداف کتاب درسی تدوین شده اند تا دانش آموز بر اساس نیاز خود از این کتاب ها بهره مند گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

پوشش کلیه مفاهیم و مطالب کتاب درسی بیش از 2090 پرسش چهار گزینه ای مفهومی منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی

مقدار:
220000 ﷼

بیش از 1090 پرسش چهارگزینه ای قابل استفاده برای دانش آموزان مدارس برتر شامل آزمون تیز هوشان و نمونه دولتی سال 93 مخصوص داوطلبان ورود به مدارس سمپاد و نمونه دولتی

مقدار:

پوشش کامل مطالب کتاب درسی دارای بیش از 1600 پرسش چهارگزینه ای شامل سوالات کنکور 9 سال اخیر

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

پوشش کامل مطالب کتاب درسی شامل کنکورهای 10 سال اخیر دارای 800 پرسش چهارگزینه ای همراه با آزمون های جمع بندی فصل

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

پوشش کلیه مفاهیم و مطالب کتاب درسی پرسش چهار گزینه ای مفهومی منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی

مقدار:

پوشش کامل کلیه مطالب کتاب درسی شامل 350 پرسش چهار گزینه ای دارای آزمون های سطح بندی شده در پاان هر فصل منطبق بر آزمون های تیزهوشان و مدارس برتر

مقدار:

اموزش کامل تمرین تشریحی پرسش چهار گزینه ای آزمون جمع بندی

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

پوشش کلیه مفاهیم کتاب درسی دارای 400 پرسش چهار گزینه ای شامل آزمون های سطح بندی شده در پایان هر فصل منطبق بر آمون های تیزهوشان و دارس برتر

مقدار:

پوشش کامل مطالب و مفاهیم کتاب درسی بیش از 2300 پرسش چهار گزینه ای همراه با آزمون های جمع بندی فصل قابل استفاده دانش آموزان برتر و تیزهوشان

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

آموزش کامل تمرین تشریحی پرسش چهارگزینه ای آزمون جمع بندی

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

این پرسش ها از سایر پرسش های دیگر انعطاف پذیر ترند پاسخ های این پرسش ها به سادگی و با دقت کامل قابل تصحیح هستند

پوشش کامل مطالب و مفاهیم کتاب درسی شامل حدود 1000 پرسش چهارگزینه ای همراه با آزمون های جمع بندی فصل قابل استفاده برای دانش آموزان برتر

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای ککاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونه ای از ارزشیابی به مثابه یادیگری تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

بیش از 950 پرسش چهار گزینه ای مفهومی منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی قابل استفاده برای آزمون ورودی مدارس برتر و تیزهوشان

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:
130000 ﷼

پوشش کامل مطالب کتاب درسی شامل:فارسی/آموزش قرآن/هدیه های آسمان/مطالعات اجتماعی بیش از 900 پرسش چهارگزینه ای همراه با آزمون های جمع بندی فصل مناسب برای عموم دانش آموزان

مقدار:

پوشش کلیه مفاهیم کتاب درسی بیش از 1000 پرسش چهار گزینه ای شامل آزمون های سطح بندی شده در پایان هر فصل منطبق بر آزمون های تیزهوشان ومدارس برتر

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای ککاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونه ای از ارزشیابی به مثابه یادیگری تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

کتاب کار و تمرین محتوای حداکثری و سقف آموزشی تلقی می گردد محتوای کتاب کار و تمرین تعمیق دهنده اهداف قصد شده کتاب درسی است کتاب کار و تمرین به عنوان ابزار توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان تلقی می گردد

مقدار:

پوشش کلیه مفاهیم کتاب درسی طراح 1000 پرسش چهارگزینه ای طبقه بندی شده شامل آزمون های سطح بندی شده در پایان هر بخش

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

کاربرگ محتوای حداقلی و کف آموزشی تلقی می شود محتوای کاربرگ عملیاتی شده اهداف قصد شده کتاب درسی است کاربرگ نمونهای از ارزشیابی به مثابه یادگیری تلقی می گردد

مقدار:

 

آدرس: ایران، تهران، خیابان انقلاب خیابان 12فروردین

کوچه نوروز پلاک5
ا

تلفن های تماس: 66400030-021 _ 66482948-021
فکس: 66400030-021

 

6104-3377-6514-9594

به نام کاظم ساجدی بخشایش بانک ملت
ایمیل: info@ketabresanenovin.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top