به نظرم کتاب هایی از این دست که کتاب های دانشگاهی است هم برای دانش پژوهان و هم برای مدیران یک فرصت مغتنم است که در بازاریابی ایران نیاز مبرمی بهآن داریم.سولومون با مجموعه ابزارهایی که در این کتاب رفتار مصرف کننده از آن استفاده کرده توانسته محتوایی دانشی و البته کاربردی تقدیم علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی کند.سولومون بدون ادعا دو کار را توان در کتاب رفتار مصرف کننده انجام داده است نخست آنکه کتابی جذاب و خواندنی برای دانشجویان و صاحبنظران دانشگاهی پدید آورده است .
هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.