ویژگی و محتوا کتاب طراحی آموزشی سمت شامل:
مهم ترین هدف ها و آموزش آنهاست یب برنامه ریزان امر آموزش بکوشند تا مهم ترین اساسی ترین هدف ها را برگزینند و فقط آنها را تدریس نمایند و از تدریس هدف های فرعی و ثانوی اجتناب ورزند ولی آیا این گزینش مسئله را کملا حل می کند؟آیا انسان با اینگزینش می تواند محدودیت زمانی خود را جبران بنماید؟با نگاه وتاهی به تعدد و کثرت روزافزون رشته های دانش بشری کاملا روشن است که حتی با چند برابر شدن طول عمر انسان نیز باز هم مسئله همچنان به ثوت خود باقی است و از این راه یعنی طولانی تر شدن طول عمر قابل حل نیست،راه دیگر برای حل مشکل محدودیت زمانی بالا بردن و به حداکثر میزان اثر بخشی آموزش ها در این ظرف محدود است بدیهی است این راه حل نیز مشکل را عرصه آن تا ابد برای انسان باز می ماند و باید متمرکز کردن تلاش خود در این زمینه بر کارایی استفاده از واحدهای زمانی محدود آموزشی بیفزاییم.کتاب طراحی آموزشی فردانش سمت
مولف هاشم فردانش_مجموعه کتاب های دانشگاهی_تعداد صفحه 288_شابک 9789645309143_انتشارات سمت